Labels

Tuesday 13 November 2012

Kawan Sejati Nak Pindah T^T EMOTIONAL

Assalamualaikum.
saya ucapkan.
kepada. 
saudara dan saudari.
yang sudi melangkah masuk ke blog saya ini.

x kira.
anda comel atau tidak.
x kira.
anda ensem atau tidak.
saya.
pasti akan.
memberi salam kepada anda.

ok kawan since tingkatan 1 nak pindah
sedih.
pindah dkt dgn kampung aku lak tuh.
NOGOGHI ( NEGERI SEMBILAN )
dia pindah at Nilai
kampung gua at Juaseh.
tpi x pe.
dia ckp "chill , ramai lagi kawan yg lagi bagos dri dia
bole je contact kat fb and fon ! "
*NOT REALLY*

saddest part is .
dia nk bagi kucing.
kalau dia pindah , dia x boleh bawak kucing !
tpi my mom x agree..
acane ? 
>> hey i still want your cat<<

and and
aku ni hopeless betol lah.
nk mohon SMT un x tau.
hahaha ko jgn gelakkan aku.
kalau ko gelak siap ko !

mentang2 lah kepala sepesen,
dua2 gile game. *macam geek abes*
nnti da x de sape da aku nk borak pasal game.
wwuwuwuwwwwuuu.

gua mau citer sket sblom lu pindah
fom 1 kenal, through rumors, * i donno if its true *
" weh ada budak ske ko !! "
ok done .
lepas tu kenal kat rehearsal choir and dancing ea ?
and then senyap 8 bulan .
^
|
" kinder bueno giving months "

fom 2.
kelas sama,
first month dok depan ko.
porak peranda.

second month dok sorang2. ( me )
till end of year. sedih T^T .

fom3.
x btgo sgt.
tpi slalu kene cubit.
SAMPAI LEBAM TAU X ?!!
pastu gado sebab aku hentak pintu kat bahu ko.
and then lepas exam.
da langsong x btgo.
chat kat fb je lebih.
T^T ( maklumlah budak mural = me )

ok aku nk ko igt yg aku da list ko as 
bestie aku.
best friend i ever had.
OKAY !?
ALISYA MAISARAH ?!!

lepas ni x de dah org nk kutuk ko MEJAR = MEJA = DESK

hm. ok . hope ko dapat la carik bf !! XP

weh aku link fb ko tau ? jgn marah !!
kalau ko nk soh aku delete , ckp tau.

kbye.
assalamualaikum
semoga selamat perjalanan ke Nilai nnti.
nnti story la sket kat aku pasal skola baru ko tu !
*mcm Fadilah lak ( story )


0 comments:

Post a Comment

komen ramai-ramai jom!!
bes main komen nih !