Labels

Tuesday, 22 January 2013

SI PEMEGANG KUNCI HATI KU

Assalamualaikumwarrahmatullahiwabarakatu.
kepada saudara dan saudari yang sudi,
melangkah masuk ke blog saya ini.

x kira anda comel atau tidak
x kira anda ensem atau tidak
saya pasti akan memberi salam kepada anda.

kebelakangan ni,
saya ada ... terasa kekosongan , 
dan terasa seolah-olah diabaikan.
mengapa ? mengapa jadi sebegini ?

merenung kembali kenangan lama,
bersama saya dan dia.
sungguh berharga dan ceria.
terdapat suka dan duka.
parut dan luka.
semuanya ada.

awak. awak ke mana ?
kenapa hubungan kita dah tak macam dulu ?
kenapa saya dah lama tak nampak awak ?
dengar suara awak ?
awak..dah tak nak kawan dengan saya ke ?
sebelum ni, awak lah salah seorang,
yang dapat menghibur hari-hari saya.
tetapi sekarang...seperti awak dah..,
tak wujud..mengapa begitu ?

awak..saya dengar awak masuk aliran sains..
bes kan ? sama lah macam saya.
alhamdulillah..

awak..saya tau yang saya ni bukanlah bagus mana pun.
hanya manusia biasa. saya bukan superhero.
saya bukan superman, saya bukan spiderman, batman,
power ranger, masked rider.
saya hanya seorang budak. budak yang masih bersekolah.
bersekolah menengah. budak mentah. yang masih naif.
kadangkala saya terfikir, adakah saya ini layak untuk..
ditegur atau menjadi sahabat awak..atau lebih dari tu.

jadi , awak.
saya hanya mengharapkan yang terbaik dari dan untuk awak.
moga terpeliharalah kesejahteraan..
antara ahli keluarga awak..
insyaAllah.

mungkin kata-kata saya ini awak akan baca sepintas lalu je.
x pe. saya faham. awak busy..it's okay..
just jangan lupakan saya ya, awak ?
okay. yang baik datang dari Allah.
yang buruk , semuanya datang dari saya.

THE CAPITAL ALPHABETS "S" "N" "A"
will I remember in my heart.

SESUNGGUHNYA INI ADALAH LUAHAN HATI SAYA.
^^ :) :D :P ^^

0 comments:

Post a Comment

komen ramai-ramai jom!!
bes main komen nih !