Labels

Saturday 24 November 2012

Bored

Assalamualaikum.
wahai saudara dan saudari
yang sudi .
melangkah masuk ke alam blog saya ini.

x kira anda comel atau x.
x kira anda ensem atau x.
saya pasti memberi salam kepada anda.

cuti, cuti, cuti, cuti, cuti.....
banyak kebaikan dan keburukannya.
tetapi kebaikan dan keburukannya ialah berdasarkan apa jenis orang kamu itu.
kalau kamu mcm saya, mmg boring gile cuti kali ni.

okay. saya pelajar lepasan PMR 2012.
sekarang x de buat pape at rumah.
makan tido makan tido .
tu je la keje saya sepanjang cuti ni.
saya un da chubby sket da ni. YESH XD

hari tu, awal cuti saya dgn kawan2 pergi
BERJAYA TIMES SQUARE.
memang gempak , bes gilllaaa doe !
haha.

selain itu, saya berpeluang pergi ke AEON dan Jusco di Rawang.
temankan kawan beli baju.
hari berikutnya
saya pergi skola. tolong cikgu .
saya ahli budak2 MURAL.
MURAL ye !! BUKAN MORAL !
so.
selepas da selesai semua keje MURAL,
saya dok la kat rumah macam kucing rumah.
makan minum semua mak ayah suap. XD

kalau saya boring teramat.
saya pergi cyber cafe. main game kat sana.
selain tu memang saya x de buat pape kat rumah.

Ohh ! hari sebelum semalam, saya pergi skola dengan
kawan2 saya .
maklumlah ada kem pengakap ( JAMBORI )
international lakk tuh .
haha. mencari khemah di sekolah.

nampaknya saya tiada rezeki tahun ini untuk menjual durian.
durian x banyak . saya suka makan durian !
tapi disebabkan kesihatan badan, saya x leh makan banyak sgt.
nnti panas badan. pastu demam.....terbaik.

saya nak buat "vlogging" !
tapi kalau nk bercakap ni, memang leceh.
takut tekak kering je.
pastu x tau nk ckp ape dah.
x psal2 video 1 minit je.

saya akan berpindah tahun depan. 
tapi tak confirm lagi.
so i just go with the flow XD
Assalam friends T^T

oh ! and for the muslims.
let's pray for GAZA .
walaupun kita x mampu menolong mereka dengan
memberi bantuan tentera.
kita hanya mampu berdoa untuk kamu wahai saudara dan saudari.
doakan yang terbaik,
moga mereka semua selamat dari bala.

okay ?

Assalamualaikum !
nk kene amik cendawan untuk besarkan Mario jap XD




0 comments:

Post a Comment

komen ramai-ramai jom!!
bes main komen nih !