Labels

Thursday 20 December 2012

PMR IS OUT :)

assalamualaikum
kepada saudara dan saudari 
yang sudi melangkah masuk ke blog 
saya ini.

tak kira anda ensem atau tidak
tak kira anda comel atau tidak
saya pasti akan memberi salam kepada anda .

result PMR dah keluar.
Alhamdulillah. Syukur kepada Allah SWT kerana telah memberikan 
saya result yang mampu memuaskan hati ibubapa saya.

ibu berpesan 
" x pe ea Danny ? dapat result cmtu da kira ok la tu,
try again mse SPM nnti ea ? banyak lagi masa.
tapi change ur attitude and cara Danny belajar.
okay ? good boy . :) "

ok mama ! i will do it ^^
for me for you for the family for my race and my religion.
i'll never let u down
:)

assalamualaikum.
yang buruk dari saya,
yang baik semua dari Allah SWT.

0 comments:

Post a Comment

komen ramai-ramai jom!!
bes main komen nih !