Labels

Tuesday 16 August 2011

Kali ke-2 posting di blog ni...

hari ni baru je lepas pukul 8:35 pagi...
saya telah membaca artikel di blog ini..
saya membaca tentang gambaran hari kiamat..
saya rase yang saya nk ubah perangai dan sifat saya dari sekarang..
saya ingin mendapat nikmat semasa di perjalanan ke syurga...
saya inginkan air, tempat teduh dan juga kenderaan supaya saya selesa..
oh, hampir terlupa...awak ade ingat x pasal jambatan yang nipis seperti rambut ?
saya ingin melepasinya dan tidak mahu dimasukkan ke neraka bersama 999 orang yang jatuh itu....
saya tidak sanggup untuk menanggung segala seksaan api neraka...
saya inginkan nikmat di syurga...
dan saya juga mahukan keluarga saya di masukkan ke dalam syurga..
dan mendapat semua nikmat yang saya telah dapat...
saya ingin melihat wajah Mu wahai Allah SWT...
yang Maha Agung dan Maha Esa..
ok lah..
setakat sini sahaja pengeluahan perasaan saya...
this is Danial Nor-Rafeeq signing out..
thank you and have a nice day !!
Assalamualaikum ( may peace be upon you )

0 comments:

Post a Comment

komen ramai-ramai jom!!
bes main komen nih !