Labels

Monday 3 December 2012

UITS. TEMPAT MENGADU

Assalamualaikum .
kepada saudara dan saudari
yang sudi melangkah masuk
ke blog saya yang seberapa cantik ni.
tapi blog ni lah satu2 nya baby yang aku sayang :D

blog. ko lah tempat mengadu ku yang ke-4
nk ngadu ni ! cpat la dengar !

okay ^^
pada satu hari, aku x igt la mcm mne aku leh kenal ko
tapi yg aku tau aku kenal ko dari skype an ?
first2 aku tego ko kat skype an ?
hmm...btol lah kot.

serious. aku rasa ko lawa.
tapi ko x setanding si "dia"
aku rase sweet gile bile ko ckp ko teringat kt arwah bf ko
sian dia T^T
x sangka. rupa nya ko un sama kepala nun aku.

oi ! ape ni !
mcm nk mengayat pompuan je aku ni.
haha tapi yang klaka pasal ko...
time ko makan lah.
gopoh. makan biskut un boleh pecah
haha tapi aku ape kurangnya
gelak sampai x pasan speaker dah terjunam jatuh kat lantai.

hoho da la anak bongsu ! tiru je tau
favourite song aku un nk tiru an ? an ?
cepuk kang.
*okay yang "cepuk" tu je la aku tiru dari ko

okay. da nak sampai finale :)
nk bukti kan ko tu lawa. aku ckp ko lawa, ko muntah.
mcm x tau je
nah sebijik gamba sendiri *


haha aku men amik je gamba ko.
sorry lah ko rse gamba ni buruk..
^^

okay sini lah penutupnya
assalamualaikum .
yang buruk dari saya .
yang baik dari Allah SWT


0 comments:

Post a Comment

komen ramai-ramai jom!!
bes main komen nih !